#1 Skrevet November 2, 2004 Det måtte skje Returslangen fra varmeapparatet har sprukket, er tross alt 30 år gammel morken slange, I følge ETKA så leveres ikke denne lenger!! Så er spørsmålet: Finnes denne i audi 80 fra 1980 -> siden jeg har sett bilde av motorrommet, er ganske identisk Slangen går fra torpedoveggen under batteriet og til toppen på motorblokka hvorav diameterne på endene er ulike, liten på torpedveggen og stor på blokka!! Legger til et par bilder!! er takknemlig for hjelp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2004 PS det er den slangen med MacGyver teip på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2004 Hvorvidt slangen fra A80 passer skal ikke jeg uttale meg om... men Tess (eller ett lignende firma) lager sikkert en slik slange til deg. De lager etter mål og de dimensjoner du ønsker. Koster sikkert litt, men det kan være en "siste" utvei tenker jeg på, hvis du ikke finner noen annen løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...