#1 Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg har litt problemer ned bremsene på min 93`golf VR6. Synes de blokkerer altfor fort foran. De hogger ikke, men om jeg bremser hardt, så blokkerer forhjula. min første tanke var at det var dårlig bremseeffekt bak, men har byttet caliptere bak så det skal være greit. Er det noe forhold mellom forbremser og bakbremser som trenger justering ellerno? Er taknemlig for alle forslag som kan bedre dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2008 Min er helt lik. Rikitgnok en GTI, men er jo samme bremser. Har også byttet det meste foran og bak, og oppfører seg slik du sier. Mulig bremsene skal være slik? Jeg syns pedalen er alt for dvask før den tar skikkelig, mk2 GTIen tar mye bedre. Du kan prøve å "grunninnstille" lastavhengig ventil og lufte skikkelig, mulig det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2008 Min er helt lik. Rikitgnok en GTI, men er jo samme bremser. Har også byttet det meste foran og bak, og oppfører seg slik du sier. Mulig bremsene skal være slik? Jeg syns pedalen er alt for dvask før den tar skikkelig, mk2 GTIen tar mye bedre. Du kan prøve å "grunninnstille" lastavhengig ventil og lufte skikkelig, mulig det hjelper. Har luftet og luftet og luftet..... så tror det skla være i orden. Tok en liten testrunde nå, på grusvei å må vel innrømme at bremseeffekten bak var nok dårligere enn jeg trodde. Da jeg så på dette i garasjen virket Jeg får gå over litt og se om jeg kan finne noe...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...