Hvor kjøpe ETA BETA felger?

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste... disse er vel dyre som f...? noen som vet om det er å få tak i kopi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topic sier det meste... disse er vel dyre som f...? noen som vet om det er å få tak i kopi?

 

Heisann,jeg kjøpte disse felgene i 20"(replica) av Christer her på forumet,grei kar å handle av han:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry for ot'en, men kan noen legge ut bilder av en bil hvor de felgene faktisk ser bra ut???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den typen på tt'en der jeg tenkte på, ble overbevist ved å kikke i den linken du la ut : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry for ot'en, men kan noen legge ut bilder av en bil hvor de felgene faktisk ser bra ut???

 

Jeg er iallfall godt fornøyd med hvordan de ser ut på min bil :)

Div0061 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ved bilde av en A4/S4 og ett av min egen,blei ikke fornøyd med looken på bilen min med disse,de ble ett haste kjøp da jeg trengte sommerhjul fort,så nye felger skal kjøpes til sommeren igjen,sånne felger blir finest/råest med noen massive bremser bak,noe standar bremsene på en A4 langt fra er hehe.

5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Dansken, din ser bra ut med de felgene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.