Anbefalte innlegg

Er det noen her som har satt ett gammelt (innkorta) S4 innsug på en 16v topp?

Hva gjør dere med vannstussen på toppen? Den under innsuget.

Bygger dere den om eller finnes det noe å kjøpe der som passer rett på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har satt ett gammelt (innkorta) S4 innsug på en 16v topp?

Hva gjør dere med vannstussen på toppen? Den under innsuget.

Bygger dere den om eller finnes det noe å kjøpe der som passer rett på?

Nå har jeg ikke s4 innsug men skjønner ikke helt hva du er på jakt etter.

Er det slik at innsuget er så lavt at det tar borti vannstussen som kommer ut av toppen og du må ha noe annet der?

I så fall har Bahnbrenner Deler til dette, men dette koster mye peng..

Eller kan du ta vannstussen fra 7a motoren, den er samme flens på men en bedre vinkling, Dog bare rett frem og ikke opp og frem som orginalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange gjør dette. roger hjelmseth bl.a har gjort dette :) hvordan de løser vannstussen veit jeg ikke, men da har du litt mer og gå etter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å lage en som passer perfekt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke innløpet på S4 innsuget stå omtrent inne i radiatoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange gjør dette. roger hjelmseth bl.a har gjort dette :) hvordan de løser vannstussen veit jeg ikke, men da har du litt mer og gå etter :)

Roger kjører vel S2 innsug slik som f.eks jeg også har på min.

Forskjellen er at S4 AAN har ett annet vannuttak eller vann"samler"

Frode G:REgner med at Kim Eskil ikke skal bruke det på golfen men på 80 GTE`en og der er radiatoren foran motoren og ikke på siden slik som på femmeren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John-Arne Øverby: jaja, men jeg lurte på om det var noe som passet rett på... ferdig lissom

Frode Gulbrandsen: som Rudi sier.. på en 80gte q så blir det mer riktig... det orginale 16v innsuget blir jo rimelig høyt i denne bilen..

03052008001zl4.jpg

02102008wf8.jpg

og s2 innsuget blir jo feil vei. der måtte man jo hatt ett snudd innsug event

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste bildet er vel med et AAN innsug? Tenker på akkurat det samme på en bil med rettstilt motor...Snudd 3B eller RS2 kommer vel for langt frem? Hvilken fuelrail skal man bruke? 034 har en billet til 16v, tro om den passer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste bildet er vel med et AAN innsug? Tenker på akkurat det samme på en bil med rettstilt motor...Snudd 3B eller RS2 kommer vel for langt frem? Hvilken fuelrail skal man bruke? 034 har en billet til 16v, tro om den passer?

S4 innsug der .. husker ikke hva motorkoden var på det, men han jeg kjøpte innsuget av sa at alle URs4 hadde samme innsug..

Vurderer å bygge om den fuelrailen som var til innsuget, event kjøpe ett emne å bygge egeb.

Den fra 034 passer nok den, men den blir ganske høy .. siden den er beregnet for å gå ned gjennom det orginale 16v innsuget..

Sikkert mange her som mener jeg mangler en syl osv siden det er en audi, men nå er det nå sånn at jeg hadde denne motoren liggende og da blei det sånn.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken fuelrail skal man bruke? 034 har en billet til 16v, tro om den passer?

1,8T rail

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 innsug der .. husker ikke hva motorkoden var på det, men han jeg kjøpte innsuget av sa at alle URs4 hadde samme innsug..

Er vel AAN som er motorkoden der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vannstussen butter i innsuget

027121133E.jpg

Ingen som har brukt s4 innsug eller hatt dette problemet før???

Med S2 innsuget går det greit. har det på golfen, men det blei lissom litt feil i audi'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv den stussen fra 7a motor, Den er vinklet lavere, Hjalp for min del på et annet innsug som kom i orginal vannstuss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard: Skal gjøre det jeg også nå..eller lage noe der.. bare få tak i no små alurør... Hadde bare håpet det var noe orginalt som passa, som man kunne gått på huggeren å henta fra en bil ellerno...

Frode: Det er nok for seint nå gitt.. Har lagd trykkrør osv til s4 innsuget..Bygger en egen bare..

men tak for tipset. Siden er lagret ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn.. det blei hjemmelaget her også..

img0053litegp1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.