#1 Skrevet November 2, 2004 Her er min gamle 3'er. Hadde denne i 2000/2001. Noen som har sett denne? muligens lakkerte fangere da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2004 ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2004 Har ikke sett den, men denne har jeg derimot sett før ... snodig "---> Blondiner er bedre enn pizza... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Har ikke sett den, men denne har jeg derimot sett før ... snodig "---> Blondiner er bedre enn pizza... Hehe..Ola. Bra vi er enige der da. Bare vært morsomt å sett gamlebilen igjen. Skal til tr.lag og tr.heim fra førstkommende fre-tirs,så muligens jeg ser den da. Uansett aldri mer hvit bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2004 hint, dette var en kveld på Samfundet, litt kort tankegang og personlig erfaring attpåtil på Klinfæst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...