#1 Skrevet Oktober 4, 2008 http://videos.streetfire.net/video/How-NOT-To-wash-Your-Car_182012.htm : haha : : bh : Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2008 hehe, mannen har vert og fått seg fremmed mus tipper jeg, og ho skal ta hevn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2008 hehe, mannen har vert og fått seg fremmed mus tipper jeg, og ho skal ta hevn Heheh, jah kanskje det . Hørtes iallefall ut som en mere "logisk" forklaring, da det umulig går å være så dum..eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2008 I all verden....?! Jaja, rent ble det vel sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2008 håper for hennes del at noen hadde spydd ned den bilen meget kraftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2008 hahahahahahahahah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2008 IKKE vær utro sier jeg:P hehehe... Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2008 Fins faktisk folk som er så dumme. Ho tror nok sjøl at ho er veldig smart. Legg merke til gutten som kommer med bøtta med vaskevann, hadde nok ikkje gjort det visst det var snakk om noen form for hevn. Bilen er en typisk kjerringbil og. Og kroppspråket til kjerringa tyder ikkje på at det er noen form for hathandling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...