Demontere "fjærbein" bak på B4/q S2 sedan ?

Anbefalte innlegg

Like før jeg skal montere senk på S2 en min nå, og bare lurer før jeg setter i gang..

Hvordan tar man ut demperen og fjæra bak på disse, ser at det sitter en bolt tvers igjennom holderen ganske langt oppe, er dette øvre feste til demperen eller må jeg ta ut alt med foringene og stagene øverst ? Nede regner jeg med at det er å løse yttre bolten i bærebroa og slippe denne ned ?

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løsne fremre bolt øvre bærebro, løsne boltene som sitter i klompen hvor fjærbeinet går opp i. løsne nedre bolt til demper. Så har du ute.

Bør bruke fjærspenner på fjæra. Løsne bolt som sitter i denne klompen for å demontere fjærbein og demper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jo jeg gjort før Ole Kristian ;) Som det sies her.. løsne hele "toppen" fra fjærtårnet, og den ene bolten nede.. da får du ut alt sammen og kommer lett til ;)

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, blir nok senking på torsdag tenker jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.