#1 Skrevet Oktober 4, 2008 (endret) Hei ! Noen her inne som har anelse om hvor det er mulig å få tak i en ny baklukespoiler uten bremselys over bakruta til Passat Variant, mellom 94 - 96 modell ? Møller Bil leverer orginal spoiler, MEN da selfølgelig bare til sedanutgaven...TYPISK: bh : Har trålet alt av websider jeg kan komme over, men ingen som har Svar mottas med stor TAKK !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2008 mulig den fra pre facelift passer? har en slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2008 mulig den fra pre facelift passer? har en slik.. regner med at den passer,stod iallefall det på beskrivelsen da jeg kjøpte den.Bakluka på facelift'n passer jo på gamle typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2008 Hvor kjøpte du spoileren din Kjetil ? Har du et bilde av den så jeg kan få se hvordan den ser ut på bilen din ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2008 jeg kjøpte den som kjetil hadde, kommer bilde av den utpå dagen idag.. montert på bil så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2008 Nå har jeg funnet enn og sikkert den eneste som selger baklukespoiler til passaten http://trolltuning.com/catalog/product_info.php?cPath=56_96_241&products_id=1603 Men er dessverre ikke så tilhenger av høyt bremselys i den. Synes det ødelegger litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...