Coil ryker ved Ladetrykk AAN

Anbefalte innlegg

ja, det er godt mulig det er noe med tetningene.. har nye løftere i bagasjen, men dem bytter dem ikke fordi dem mener det er frieksos :)

 

vist du har nye ventilløftere ville jeg så absolutt ha fått byttet dem. er jo en veldig enkel og snar jobb.

 

skjønner ikke hva det er med mekanikere og det å mene at det er lekasjene som lager tikke lyden hele tiden... :P de sa det samme til meg etter at de hadde justert de mekaniske løfterene, men fant jo ut selv under demontering at det var ganske mye slakk i ventilstyringene som lagde tikkingen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du har nye ventilløftere ville jeg så absolutt ha fått byttet dem. er jo en veldig enkel og snar jobb.

 

skjønner ikke hva det er med mekanikere og det å mene at det er lekasjene som lager tikke lyden hele tiden... :P de sa det samme til meg etter at de hadde justert de mekaniske løfterene, men fant jo ut selv under demontering at det var ganske mye slakk i ventilstyringene som lagde tikkingen... :)

 

Jo, sant det. Er vell egentlig en grei jobb vill jeg tro!

Har snakket med Ørjan Andreassen, og vi fant ut at vi skulle ta og bytte dem en kveld.

Eneste jeg lurer på er, hva gjør dere når dere skal skru kammen på plass igjen? En av dem vill jo peke nedover, og holde ventilen åpen? tipper det er bra med spenn i den fjæra.. om noen skjønner hva jeg mener.. eller er jeg helt på bærtur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, sant det. Er vell egentlig en grei jobb vill jeg tro!

Har snakket med Ørjan Andreassen, og vi fant ut at vi skulle ta og bytte dem en kveld.

Eneste jeg lurer på er, hva gjør dere når dere skal skru kammen på plass igjen? En av dem vill jo peke nedover, og holde ventilen åpen? tipper det er bra med spenn i den fjæra.. om noen skjønner hva jeg mener.. eller er jeg helt på bærtur :D

 

vet ikke hvordan det gjøres på verksted, men har no bare på eldre biler bynt å feste de kamlagrene som som går lettest på, så presset ned andre siden å skrudd til der... vist du skjønner. :P tar litt etter litt på vert lager så det blir mest mulig jevnt over det hele. :) greiest å være 2, men går aleina også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, sant det. Er vell egentlig en grei jobb vill jeg tro!

Har snakket med Ørjan Andreassen, og vi fant ut at vi skulle ta og bytte dem en kveld.

Eneste jeg lurer på er, hva gjør dere når dere skal skru kammen på plass igjen? En av dem vill jo peke nedover, og holde ventilen åpen? tipper det er bra med spenn i den fjæra.. om noen skjønner hva jeg mener.. eller er jeg helt på bærtur :D

 

Det går bra det Mads. Vi får det til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går bra det Mads. Vi får det til;)

 

Sweet:jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå montert nytt High output coil system fra 034! bilen fungerer nå som aldri før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg vil også ha en 'Ørjan'.. Hvor fikk du kjøpt din? : klø ::D

Fint at alt er på stell nå!!! Ingenting er som en S4 som går.. *Smuuuud!!*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg vil også ha en 'Ørjan'.. Hvor fikk du kjøpt din? : klø ::D

Fint at alt er på stell nå!!! Ingenting er som en S4 som går.. *Smuuuud!!*

 

Hehe, 034 er tingen :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttet du ventilløfterene? ble tikkingen borte? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttet du ventilløfterene? ble tikkingen borte? :)

 

Har ikke fått byttet løfterene enda.

Skal prøve og få gjort det så fort som mulig da lyden irriterer meg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått byttet løfterene enda.

Skal prøve og få gjort det så fort som mulig da lyden irriterer meg : rolleyes

 

Er enda over to uker til jeg er hjemme igjen men du klarer vel å vente håper jeg?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hihi, ja jeg har vell ikke noe valg :)

Håper det er løfterene altså.. Flere mener frieksos, men vi får bare bytte og se :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.