#1 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei! Jeg driver å leter litt rundt på Ebay og sider her i norge etter justerbart senkesett til min bil. men jeg finner ikkeno som har justerbart foran Og bak til 4motion? Kun 35 bak og 35-60 foran.. Da kan jeg jo liksågodt kjøpe senkefjærer vis jeg ikke kan stille bak.. Hadde heller ikke tenkt til å bruke 12000 kr på KW - ikke att jeg har noe imot det men lommeboka streiker. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2008 Det er nok ingen av budsjett-leverandørene som produserer til 4Motion. Du kan evt prøve å søke etter justerbart til Audi S3, mulig du får flere treff da? Utenom KW, så leverer Bilstein, Eibach og H&R justerbare sett ihvertfall. Ikke så mye billigere men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2008 hmm okay, får se om det blir senkefjører isteden da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...