#1 Skrevet Oktober 5, 2008 (endret) Er det noen klurgubber der som har finni ut hvordan man skal koble denne boksen på disse motorene? Går det ann å koble utenom tenningsmodulen? Eneste jeg finner selv er dette: Men det må vel gå ann å fjærne hele modulen? eller? Også lurer jeg også på hva denne gjør hvis noen kan forklare det for meg.. Hvorfor folk bruker den? Den heter MSD 8910 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2008 msd 8910 er Tach adapter, siden tach signal utgangen på msd boksen ikke vil få liv i instrumentet, derfor brukes denne boksen (har en liggende om du er interesert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2008 msd 8910 er Tach adapter, siden tach signal utgangen på msd boksen ikke vil få liv i instrumentet, derfor brukes denne boksen (har en liggende om du er interesert) Oki, Det er ikke værre nei.. jeg bare så den kom opp nesten overalt hvor jeg søkte serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2008 Men enkelt så skal boksen ha jord, strøm og tenning, så går det 2 ledninger til blaster coilen (svart og orange) så må msd boksen ha signal når den skal tenne, det må den få fra tenningsmodulen, og skal på den hvite ledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2008 Oki, Det er ikke værre nei.. jeg bare så den kom opp nesten overalt hvor jeg søkte serru.. Alle ettermarkeds turtellere vil msd boksen få signal på, men noen euro biler trenger en tach adapter for å få rett signal, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...