#1 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei Har kødda en stund her nå å endelig fåt ut denne sensoren. er høyre forran.. men når jeg da skulle montere den nye så jeg at det ikke var med den hylsa som skal inn i hullet før sensoren. er dette noen jeg må bestille utenom.. å hvilken tosk kan selge meg det uten å opplyse om det isåfall.. sitter jeg her med det hullet inn i intet å ikke mulighet til å få gjort noe med det.. fikk jo ikke akkuratt ut den gammle senoren hel. Leste i en mekkebok her at man burde smøre inn føleren med noe kobberfett. noen som kan bekrefte eller avkrefte dette om dette er noe smart å gjøre.. Takker for alle svar Kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei Har kødda en stund her nå å endelig fåt ut denne sensoren. er høyre forran.. men når jeg da skulle montere den nye så jeg at det ikke var med den hylsa som skal inn i hullet før sensoren. er dette noen jeg må bestille utenom.. å hvilken tosk kan selge meg det uten å opplyse om det isåfall.. sitter jeg her med det hullet inn i intet å ikke mulighet til å få gjort noe med det.. fikk jo ikke akkuratt ut den gammle senoren hel. Leste i en mekkebok her at man burde smøre inn føleren med noe kobberfett. noen som kan bekrefte eller avkrefte dette om dette er noe smart å gjøre.. Takker for alle svar Kai Den hylsa mådu nesten ha.. Rart at ikke de sa ifra at du måtte ha den hylsa, for den går jo som regel føyken når du skal ta ut den gamle.. Tror ikke jeg ville hatt på noe kobberpasta på den for det hender jo at denne typen sensoren sklir litt ut igjen siden den ikke er skrudd fast.. Husk at du må slette feil-lageret får å få bort lampa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2008 Hylsa må du nok ha ja... Kan være greit å smøre den inn med moderat mengde kobberfett. Så lenge den er skrudd fast ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2008 Hylsa må du nok ha ja... Kan være greit å smøre den inn med moderat mengde kobberfett. Så lenge den er skrudd fast ? den er ikke skrud fast nei... så da vet ikke jeg .. kanjse bare la være.. skal jeg da bare banke den inn helt til den stopper.. eller er det kansje for langt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2008 Med ny hylse skal den trykkes inn til den stopper, den skal da være i riktig avstand, da den ikke stopper fordi den butter i kransen på drivknuten. Ikke banke, kun trykke inn med håndmakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2008 Med ny hylse skal den trykkes inn til den stopper, den skal da være i riktig avstand, da den ikke stopper fordi den butter i kransen på drivknuten. Ikke banke, kun trykke inn med håndmakt. oki.. kjmpe bra.. takk for svar på det ihvertfal.. så jeg ikke ødelegger noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...