#1 Skrevet Oktober 5, 2008 Hvordan er reglene for Garanti / Reklamasjon? Jeg kjøpte for 14dager siden bil gjenom et bilformidlingsfirma. Bilen er en 2006m som er regga i Tyskland høsten 2005 og innportert høsten 2006. Jeg har fått problem med at kjølevann forsvinner og jeg finner ingen utvendige lekasjer. Det ser ut som motoroljen stiger, men det er ikke "Beilis" enno. Motoren det gjelder er en 2,5 TDI 174hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2008 Hvordan er reglene for Garanti / Reklamasjon? Jeg kjøpte for 14dager siden bil gjenom et bilformidlingsfirma. Bilen er en 2006m som er regga i Tyskland høsten 2005 og innportert høsten 2006. Jeg har fått problem med at kjølevann forsvinner og jeg finner ingen utvendige lekasjer. Det ser ut som motoroljen stiger, men det er ikke "Beilis" enno. Motoren det gjelder er en 2,5 TDI 174hk. Trolig oljekjøler. Ta en tlf til nærmeste Møller-forhandler og hør med dem, det er en aksjon på disse bilene. Da kan det hende du får dekket jobben kostnadsfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2008 Eller Vannpumpen som ofte ryker før 100000km og vannet lekker inn i motoroljen. Er ikkje uvanligt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2008 Da er bilen satt på verksted, så får jeg vente på svaret. Det kan ta litt tid da det er litt ventetid på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2008 Da er bilen reparert. Det var vannpumpa som laget problem. Slik jeg forstod det er det en kampanje på gang som skal fikse dette. Det same er vist tilfelle på en viss serie av oljekjølere, men min bil hadde vist ikke en slik.Så får vi håpe det ikke blir senskader av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...