#1 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg har en defekt bakrute visker som jeg har vurdert og tette da jeg aldri brukte denne på min audi 100 avant, så hvor i alle dager skaffer dere en propp som passer i dette hullet? Setter stor pris på tilbake meldinger. Har sett endel andre har gjort dette, så har dere en link så post den gjerne isteden for og skrive søk, får det er ikke alltid like lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg vet de har på Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2008 BilXtra, Torshov, CC Cardic.. alle slike butikker 10 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2008 BilXtra, Torshov, CC Cardic.. alle slike butikker 10 kroner Takker for svar, har vel ikke tilfeldigvis diameteren? Slepper jeg og skru ut hele greia for og sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2008 Min var 32 mm mener jeg å erindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2008 Okey, takk skal du ha, sitter enda og tripper på om jeg skal fikse meg en ny brukt motor eller om jeg skal plugge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2008 Litt forskjell Plugg i vei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2008 Fan mangler også den spoilern der, selger du bakluka di ? hehe må vel bytte hele for og få den spoilern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2008 Fan mangler også den spoilern der, selger du bakluka di ? hehe må vel bytte hele for og få den spoilern... Hehe.. solgte bakluka fra min 93 S4 sånn at jeg kunne montere luka fra denne 92 modellen på den andre bilen Tøft med spoiler ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg har gjort dette på min, det ser pent ut og hvis motoren din ikke virker så har jeg min til overs. Den er i orden, men jeg hadde ikke spylerdyse som funka, derfor fjernet jeg min. Som allerede sagt, propp koster 9kr på Torshov CC Marten på Gjøvik, og jeg kjøpte den nest største tror jeg. Pm hvis pumpa er interesant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2008 Da fikk jeg tak i propp men de hadde kun i krom så den får duge et par uker jeg jeg får tak i en skikkelig en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2008 Litt OT: Det finnes repsett til spyledysa, tror det er en snau 100lapp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2008 Da fikk jeg tak i propp men de hadde kun i krom så den får duge et par uker jeg jeg får tak i en skikkelig en. Hvor kjøpte du? Min visker skal også bort-vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2008 På hydro i ulsteinvik kjøpte jeg en krom, 32mm men kjøpte nettopp en svart på Bilekstra i Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...