Pizzamøte On Tour -08. Last Run, sona Haram

Anbefalte innlegg

Etter en kjapp brainstorm på Peppes i går kom vi frem til at vi bare har vært sørover på Pizzamøte On Tour - 08 og bestemte oss kjapt for at det må vi gjør noe med før nøen kommer (forhåpentligvis)

Så, neste pizzamøte 2. november blir tur til Haram etc. og da trenger vi noen lokale helter til å skaffe oss en plass vi kan få pizza: smil :

Vet ikke helt hvordan det ligger an med sånt i Brattvåg og omegn men vi har jo lokalkjente medlemmer der også hvis ikke hadde det jo ikke vært noe vits i å reise på tur dit;)

Avreise tidspunkt, reiserute etc. tar vi etterhvert:)

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba, aldri vært der og aldri hatt en grunn til og dra dit, men nå har jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Noen ca dato for denne utflukten da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Noen ca dato for denne utflukten da?

Noen dato?

Det står 2.November helt oppe..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da som FAEN det da........

Sjekke om jeg kan ta fly til Bergen dagen etterpå isteden for båt om morgenen da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig ikke så himmla vanskelig å holde styr på dissa pizzamøta, det er nå som de siste maaange åra 1. søndag hver måned. Kun klokkeslettet som varierer liksom: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å sier du det :) hehe..

Blir vell flere i år da?

Jeg kan 7. desember, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærma sej for no ditte hær :) He vi en plan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne gangen skal jeg i allefall prøve og joine:D de siste gangene har det altid vært noe i veien:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jaffal, se hvor mange fra øya som blir med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plan og plan frk. Bøe, vi jobber vel etter std. Ålesundsmodell dvs, natt til 2. sånn i 4-5 tia blir det vel tatt en avgjørelse på når og hvor fra vi skal reise:p

Nei, etter det jeg har hørt er det visst bare i Søvika det går an å få pizza så vi får se, det ligger jo Tross alt i Haram;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det avreise fra Shell vegsund ? Om det er der vi kan møtes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plan og plan frk. Bøe, vi jobber vel etter std. Ålesundsmodell dvs, natt til 2. sånn i 4-5 tia blir det vel tatt en avgjørelse på når og hvor fra vi skal reise:p

Nei, etter det jeg har hørt er det visst bare i Søvika det går an å få pizza så vi får se, det ligger jo Tross alt i Haram;)

Hehe. Skal gi deg frk. :P Dei he væll pizza en plass på skøye hekje dei d da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Skal gi deg frk. :P Dei he væll pizza en plass på skøye hekje dei d da?

Du, pus... Skøye er da ikke i Haram er det det da?: rolleyes

Tror vi må ta en geografileksjon jeg gitt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, 7 des blir temaet for pizzamøtet "Kjenn ditt eget fylke." : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bedre å ete pizza i Brattvågen :) her i Søvik er det Premier League på puben, og plassen er stappfull kvar Søndag :P Trudde oss hadde 2-3 medlemmer i Brattvåg eg : vinke : kansje dei kan komme med nokke konstruktivt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her e for mye bygde å slikt til å vite alt :P så det blir altså i brattvåg traktene?

stiller værtfall med egen bil dinna gangen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No må dissa Brattvåg staurane ta å melde sej her så det blir pittsa tur på oss..hehehe

Jeg dukker vel opp som vanlig,også med bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bedre å ete pizza i Brattvågen :) her i Søvik er det Premier League på puben, og plassen er stappfull kvar Søndag :P Trudde oss hadde 2-3 medlemmer i Brattvåg eg : vinke : kansje dei kan komme med nokke konstruktivt :D

kor vi får kjøpt pizza i brattvågen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Trond, er det ikke på tide å bytte den avataren straks?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men prøv og finn ut det med pizza og hvor vi skal møtes i Ålebyn for og kjøre til Brattvåg. Kjekt og vite det litt før man drar liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.