#26 Skrevet Oktober 29, 2008 blir det noe pizza`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 29, 2008 blir det noe pizza`? skulle ikke d bli pizza da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg håper da inderlig at det blir pizza! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 30, 2008 kor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 30, 2008 på en plass dem selger pizza har vi en back up plan i tilfelle der ikke bor folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 30, 2008 Skulle det bli så gale at vi ikke får oss mat så drar vi til Skøye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 30, 2008 Ja de e løye på Skøye....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 30, 2008 Er det et krav å være påkledd under denne turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 30, 2008 Nakenhet forbys... Brudd på reglene vil føre til utkastelse av pizzasjappa og som straff må de nakne gå hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 30, 2008 påbudt med vinterdekk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 30, 2008 vinterdekk er frittvalg men de med nye piggdekk får en liten premie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 30, 2008 Og hvor skal vi møtes i Ålebyn da Espen? Kjekt for oss på øya og slå følge med noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 30, 2008 da sier vi shell kl hmmm 14:00 er alle edru da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 30, 2008 da sier vi shell kl hmmm 14:00 er alle edru da? E duu edru da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 30, 2008 E duu edru da? hehe ikke akkurat no nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 31, 2008 Kom tilfeldigvis over denne tråden her.. Jeg bor i Brattvågen. På Mix har vi pizza.. Kjør ned i Miljøgata så ser dere "Pizza" med store, rosa neon farger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 31, 2008 typisk typisk typisk, jeg må bort i hele helga også men det er vell treff den 30 også? og alle gode ting er 4 forsøk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 31, 2008 Kom tilfeldigvis over denne tråden her.. Jeg bor i Brattvågen. På Mix har vi pizza.. Kjør ned i Miljøgata så ser dere "Pizza" med store, rosa neon farger... Hei! endelig noen som er våken som bor i de traktene er der mange som du kjenner til som er i klubben? kunne du sjekket ut litt ang pizza der? Endelig fått på vinterdekk så jeg kommer! men om de var noe bedre enn sommer dekka det er en helt anna sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har sommerdekk, og de er helt sinnsyke, kjører bratte bakker med rein is, bedre enn noen bil jeg har hatt med vinterdekk både pigg og piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har sommerdekk, og de er helt sinnsyke, kjører bratte bakker med rein is, bedre enn noen bil jeg har hatt med vinterdekk både pigg og piggfritt. å kjøre er vel aldri problem men når du ska stoppe så sliter du nok! men tror du skal vurdere gode vinter dekk.. for om sommer dekka er bedre enn vinter dekka du har prøvd så kan du umulig ha prøvd mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 31, 2008 å kjøre er vel aldri problem men når du ska stoppe så sliter du nok! men tror du skal vurdere gode vinter dekk.. for om sommer dekka er bedre enn vinter dekka du har prøvd så kan du umulig ha prøvd mye Har prøvd mye rart, og kan stoppe i bakke, og kjøre opp bratte bakker:) Men har fått meg operativ løftebukk idag:) Så nå heiser jeg alt og bytter lett som pokker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 1, 2008 ej stille;P men no e planen so mykje som at det e oppmøte på shell vegsund kl 14.00 å vi skal til ei pizza sjappe i brattvågen me store rosa neonbokstaver? høres bra ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 2, 2008 vi sier oppmøte på shell kl 14:00 ja! kjører vel ca halv om vi er flink kor vi skal å ka planen er det får terje ta seg av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 2, 2008 Da blir det pit-stop på Prixen på Skøye før vi strener videre til Haramsona. Vi ses der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 2, 2008 Da blir det pit-stop på Prixen på Skøye før vi strener videre til Haramsona. Vi ses der:) blei det nokke av ditte her? havna jo skikkelig på grisefylla en sjelden gang, så hadde blitt litt ulovlig dinna bilkjøringa idag: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...