#51 Skrevet November 2, 2008 ja ditta her va stor sukse!! fy faen for en bra tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 2, 2008 Tok skikkelig av i dag. VELDIG bra oppmøte. Her gikk folk glipp av noe stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 3, 2008 Jeg er langt i fra lei meg for at jeg ikke fikk vært med på de andre turene for det her var nok toppen! Drita bra oppmøte ja: ja : Prøve å få ut noen bilder hvis det er noen som har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 3, 2008 fååååå ta dææ klææææaa.. Bilder da folkens?? Må jo vær nokken som har bilder, iogmed oppmøte var så jævli bra og en høydare av turane.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 3, 2008 var så mange å prate med at jeg glømte helt av å ta bilde desverre.. men terje du fikk vel tatt noen? Foresten så var pizzaen i brattvåg knall bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 3, 2008 ej satt å såg ut av vinduet når dokke kjørte forbi, ej trudde ikkje sku der va nokken ende på kolonna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...