#1 Skrevet Oktober 6, 2008 jeg får verken satt inn plate eller tatt ut navi plate i min rs4 00 mod, noen som hhar vært borti dette? eventuelle tips mottas med takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2008 Det er en setting beregnet for leiebiler, som gjør at du ikke kan ta ut plata - ihvertfall på RNS-E, om det er det du har... Kjenner du noen med Vag-Com kan du sjekke (og ev. forandre den) der. Har det vært sånn hele tiden, eller har det forandret seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2008 Takk for svar, akkurat fått bilen så har vært slik hele tiden, aner ikke om det er RNS-E, vet ikke hva som er normalt på rs4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2008 Men jeg vet jo ikke om det sitter plate inni der, spillern sier jo at det ikke er det, men virker sånn når jeg trykker inn plata jeg prøver å få inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2008 Tja, du kan jo begynne med å finne ut hva slags enhet du har Har du noen av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2008 Da har jeg rns-d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2008 Har samma problem. Du får ta av locket på spelaren och lirke ut skivan. Irriterande. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2008 Dere vet at det ikke er eject på spilleren, altså ingen egen knapp for det? Du må inn i menyen, og velge "eject cd" eller noe sånt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2008 helt sikker på at det ikke er en egen ejekt knapp, vært inni menyen mange ganger å prøvd å ejekte derfra (om det er det det står på tysk =P), men ingenting skjer, får prøve å nappe av dekselet.. er det noe spesielle triks for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2008 Det är eject i menyn. Du får trycka på den samtidigt som du hjälper skivan ut så brukar det gå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2008 (endret) Sleit litt med den jeg også Skal gå ut å se hva jeg gjorde. Du MÅ inn i menyen! EDIT: Trykk Navigation- Trykk mode Trykk settings så skal det stå eject cd rom nederst. Du som har kjøpt den som stod hos pettersen autoimport? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2008 fikk åpnet navien nå,satt ikke disc inni, men har kjørt alt av diagnoser og lignende på møller og det er umulig å forandre språket på menyen uten skandinavisk disc inni, men problemet er at den ikke leser discer, så må enten ha ny enhet eller få tak i nytt cd drev... ingen som har det å selge? ringte på den hos pettersen, men fikk for dårlig innbytte pris på s3en, så importert selv og fikk solgt s3en privat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...