#1 Skrevet Oktober 6, 2008 Etter at kjølevæska kokte over en gang så vil motoren bare gå på 4 sylindre. Det sprutet godt med vann utover motorrommet, så tanken er vel da at det har sneket seg inn væske på plasser det ikke burde være Har hatt opp plugger, fordelerlokk og rotor.. så ikke ille ut, men rengjorde og tørket det. Har også brukt elektrorens på de kontakter jeg kan se har noe med tenninga å gjøre. Sikkert noen som har vært med på dette før som har noen erfaringer og gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2008 I og med at den kokte over så kan det vel være defekt toppakning?! Tatt en komptest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2008 Det KAN det være, men håper jo på mindre ting først. Spesielt siden den nyss er byttet:P Har ikke fått tatt noen komptest enda nei.. Kan like gjerne gjøre det med det samme da? Ettersom tenning stort sett da er utelukket..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2008 Ta komptest før du kødder til noe annet. Så er du sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2008 enkleste å begynne med må vel være å finne ut hvilken sylinder den ikke går på åsså sjekke om det er gnist på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2008 Det var gnist på den som den ikke gikk på. Kjøpte en komptester på biltema i dag og prøvde. To av sylindrene skilte seg veldig ut.. de hadde bare 2,5 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2008 Må ut med hele dritten nå Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2008 Jaja, da blir det demontering i helga, og Autohausaz-bestilling i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2008 Må ut med hele dritten nå Bjørnar ikke sikkert det! kan jo være lekkasje på toppakninga mellom to sylindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...