Noen flere drag eller banetreff før vinteren??

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det arrangeres noen flere treff med kjøring av noen slag før vinteren slår inn??

Tenker da spesiellt på østlandsområdet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raaner'n den 25/10 på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK:)

 

Og det blir banekjøring for "alle" som vill? Kan man stille med bil med prøveskilt, som ellers er ok teknisk? vet du noe om det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilt ikke tillat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de fleste spørsmål man måtte ha burde det la seg gjøre å finne ut av her: http://www.raanern.no

 

Har knapt nok lest mer enn det jeg trenger for å melde meg på (fikk e-post, siden jeg kjørte på vårtreffet også). Har fått infopapirene tilsendt nå og det eneste "nye" jeg kan se som skiller seg fra andre banetreff jeg har vært på er at Rudskogen motorsenter har pålagt alle å ha presenning under bilen i depotet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt på Rudskogen! Men du kan melde deg på og stå på venteliste, hvis det skulle bli ledig plass :-)Det blir show med Nascar! :-)

 

Fuck faen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke kjørt med prøveskilt, har tom. snakket med banesjefen, men neida..de har bestemt seg, så da blir det og stå på sidelinja med en parply over hode istedenfor. Får ta med meg rc bilen kansje da heller, :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff 25.10 da har jeg liten tid og komme meg dit på:( menmen får heller ta treffene i sommer så man ikke fryser ihjel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.