#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Lurer litt på hvor mange medlemmer som holder til i Nordhordland. Hadde jo vært litt artig å få ett tall på dette. Mener det skal være en del. Så skriv dere på her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Signing up.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2008 :)Eg er med også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2008 En til her og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2008 Representin' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2008 jeg er jo i fra denne ø.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2008 Er medlem jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2008 Hoy hoy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2008 Hepp hepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2008 hei der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2008 Medlem jeg også, iallefall en stund til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2008 kommer seg nå. Vet der er mange fler, så forsett å skrive dere på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2008 Hører vell til her jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 8, 2008 Er på riktige siden eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2008 Er vel kanskje med her inne eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2008 Er vel her eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2008 Eg er og med her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 11, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 11, 2008 Er på rett side av broen eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 15, 2008 Me 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 17, 2008 Er nok d eg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 22, 2008 Yo: vinke : Hva med minitreff da? Eller skal vi invitere resten av lokallaget over broen en dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 22, 2008 Yo: vinke :Hva med minitreff da? Eller skal vi invitere resten av lokallaget over broen en dag? Det var det jeg hadde litt i tankene. Mangler forsatt en god del av de som bor her ute da... Men minitreff er bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 23, 2008 Det var det jeg hadde litt i tankene. Mangler forsatt en god del av de som bor her ute da... Men minitreff er bra... Ja, det hadde vært artig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 2, 2008 Plukker denne opp igjen jeg. Vet det er flere fra distriktet her... Ett lite treff kunne være noe om en liten stund. Hadde jo vært greit å hilse skikkelig på de medlemmene som holder til i Nordhordland. Vet at mange av disse ikke er på lokallagstreffene i byn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...