#1 Skrevet Oktober 7, 2008 (endret) Hallo! jeg var ute i natten i sted å sku montere et short shift kit jeg kjøpte sist uke.. (http://www.turbofun.no/product/436080/_A4_B5_Shortshift.html) Det følger da ikke med noe monteringsguide, B&M har fjernet guiden fra siden sin og jeg har søkt opp og ned etter "how to's" o.l. uten lykke. Her til spørsmålet: Er det slik at jeg må bruke den kulen som kommer med, eller går det an å bruke d som er nedi der fra før av? Vil jo helst bruke den kulen som følger med, men jeg så ingen måte å få ut den gamle dritten som er der fra før?? Om den skal dras ut med makt kommer husingen til å knekke frykter jeg.. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Mener at jeg ikke brukte den kula, bare satte inn stanga. Kula er sikkert med siden noen trenger den. Men jeg ville nok prøvd å få tak i manualen, det er enkelt å installere denne, men kan være litt knot uten manual. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2008 Du ser de to plast-halvmånene som omkranser den orginale kula? De kan vippes ut med skrujern, så napper du hele kula ut etterpå. Det værste med monteringsjobben er faktisk å få den nye kula nedi igjen, sammen med halvmånene. Brukte lang tid før den endelig smatt på plass. Husk å bruke bra med grease når du monterer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2008 oki.. takker for svar.. fikk en guide til en lignende shifter.. http://a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/shortshifter.html får prøve å kombinere alt då.. btw: det var en liten fjør som spratt vegg i mellom inni bilen sammen med noe jeg ikke fant igjen akkurat i det jeg trakk husingen til kulen ut.. håper ikke d e noe viktig:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2008 Det er en fjør som skal hjelpe til å presse spaken opp igjen. Uten den blir det tull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2008 enida.. d e ikke den fjøren.. den har jeg selfølgelig montert.. men d var en liten en.. sikkert mm i diameter og ca 4 cm lang.. og d me kulen var egentlig lett.. var en sånn simmerring sak, men d var så mye dritt der at jeg ikke så d me en gang.. var bare å hive den ringen av, nappe ut det gamle og presse inn den nye.. gikk kjapt og smertefritt. jj.. har montert d no.. syyyykt knotete og frustrerende arbeid, men d gikk til slutt.. deilig å gire no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...