Hvor mye tåler org clutch på AAN?

Anbefalte innlegg

Hadde en liten diskusjon gående med noen karer på jobb forleden. Jeg fortalte hvilken clutch jeg hadde tenkt å investere i og de lurte på hvorfor. Jeg prøvde å forklare dem at motoren ville levere for mye NM i forhold til standard når denne er ferdig.

Hele diskusjonen gikk egentlig på at de mente orginal clutch ville fint takle de tallene jeg snakket om. Noe jeg tviler på.

Derfor er mitt spørsmål: Hvor mye tåler orginal ny clutch til AAN? Da snakker vi NM og HK... Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynte iallefal å slure på min med chip og 3" eksos.. ca 280hk?! det var då i 5 gir og fullt pådrag opp bakker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har chip, tipper 270hk. Slurer ikke, selv ikke med anti-aerodynamisk henger fra Statoil i 6.gir opp Dovre. :)

Min 200 3B sluret derimot når det regnet ute, 330hk og ukjent moment.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men visst du skal bytte så er det vel bare til og få tak i ein som er sterkere. for og vere på sikre siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tips er orginallamell og sach forterket trykkplate... kjører nå 430 + på dette. slurer ikke. og du får en meget kjørbar bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tips er orginallamell og sach forterket trykkplate... kjører nå 430 + på dette. slurer ikke. og du får en meget kjørbar bil

Hvem skaffer slikt den en grei pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.