#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Skulle like å sett dette store coupe lyset standard i en S4 når den kommer... hehe http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=537792 Messelysene kan bli noe i største laget vil jeg tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 sikle sikle. hadde bare lottoen slåt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 nei, den der kan ikke jeg kjøpe, bruker for mye bensin 0.97 på mila .. nei får heller spare millionene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2008 Syns de kunne fjernet V6T merket på sidene eg.. Litt av sjarmen at det skal være ein ulv i fåreklær syns eg:) Ein bil for kjennere, ikkje berre alle som kan lese:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2008 jeg synst faktisk ikkje bilen va så fin jeg. B5 karroseriet er og blir det tøffeste og finaste mener jeg ivertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2008 Og hvorfor lage motor med kompressor, når Audi kan turbo. BMW har laget sin enorme 335 turbo motor og Mercedes har funnet ut at kompressor ikke var noe pga for høyt forbruk og lite effekt, da kommer Audi med kompressor??? Tror denne motoren er et skudd i mørket. Forsprang i teknikk har vist seg flere ganger å være misforstått av Audi. Rekkefemmeren er på gang igjen. Nå med biturbo, så få den i denne bilen; da snakker vi bil med riktig motor. V6 er heller ikke helt Audi (på tross av at jeg har 2.7T), mener nå jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2008 hvorfor bruke kompressor istedenfor turbo? turbolagg, eller fraværet av turbolagg grunnet kompressor. Om jeg derimot er enig i at man skal ta bort alle turboen fordeler som f. eks sykt bra dreiemoment på lave turtall er en annen sak. Forøvrig er dette en ny type kompressor som frikobler seg på lav belastning slik at motoren fungerer som en ordinær sugemotor. Har sikkert spart noen ml på mila med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2008 Er det bare meg eller tror journalisten til VG at det messe lyset faktisk er standard utstyr til bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2008 Det taklyse må jo være for taxiene Synes også det er rart at de kommer med en V6 presse istedenfor snurre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2008 kjipt at alle biler må være hvite for tiden. Ser jo mindre bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...