#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Eg lurer på om noen har erfaring med og koble automatisk kjøre lys. Er det eit relè som kan kobles inn? Slik at du slipper og fri om på bryteren kvar gong du starter bilen. Bilen er ein Audi A4 1,9 TDi 2002mod. Morten Berge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Eg lurer på om noen har erfaring med og koble automatisk kjøre lys. Er det eit relè som kan kobles inn? Slik at du slipper og fri om på bryteren kvar gong du starter bilen. Bilen er ein Audi A4 1,9 TDi 2002mod. Morten Berge På min 2004 mod, så kunne dette programmerast med vagcom. Veit ikkje om dette gjeld så langt tilbake som 2002 men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2008 hei, dette kan kjøpes på Møller f.eks sikkert Mekonomen og er ett relè med x antall ledninger som skal kobles på hvorenn tegninga viser tror ikke dette kan kodes på denne årgangen? husker ikke helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2008 (endret) På min 2002 (oktober) er det fullt mulig å programmere kjørelys med VAG-COM. Dersom du ikke har kabel til VAG-COM selv, er det muligens noen i ditt nærområde som har og som sikkert hjelper deg dersom du spør ... Du kan lese litt om mulighetene her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75903&highlight=vag-com+lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2008 På 2002 A4 kan det programmeres med VAG-COM, trenger ikke å koble en eneste ledning. (på A6 fra samme år går det derimot ikke å programmere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2008 Okey... Eg får sjå om eg får tak i ein vag-com! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvordan er dette på Audi 80 92 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2008 På 2002 A4 kan det programmeres med VAG-COM, trenger ikke å koble en eneste ledning. (på A6 fra samme år går det derimot ikke å programmere) Nja, kommer ann på om bilen er utstyrt med lowline eller highline lysstyreenhet. Kun highline kan kodes til kjørelys. Lowline kan enkelt kobles bak på den runde hovedlysbryteren ved å forbinde stikker merket 56 med stikker merket TFL ( tagfahrlichts ) MEN, uten at det har noen stor betydning vil det ligge en feilkode på lysstyreenheten da dette gjøres. Lyskontakt C1 urealistisk signal elns. Ang. Audi 80 vil jeg tro det letteste er å montere et "kjørelyssett" med rele osv. fra f.eks Biltema, Mekonomen etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...