#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Hvor kan jeg få tak i klistremerker til å ha i vinduet? VWAUDI CLUB merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 leste akuratt en ny tråd på forumet her om skiltplater og mulig klistremerker!et tips er å bruke søke funksjonen av og til! men klistremerker det for du i ditt lokallag! møt opp på et møte så fikser dem sikkert det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=136041 jammen meg deg det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2008 Les i den andre tråden din, så får du svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2008 du kan og få skiltplater til 50kr stk... med vwaudi-club logo på.. ta kontakt med truls olsen, vet han har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2008 Takker, ska se om jeg rekk å komme meg på treff: rock : visst ikke kan man vel møte noen en plass å få dem. prøve å skrive pm tell noen av di nevnte navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2008 Bare å si i fra, så kan jeg ta med meg på jobb. Bare å hyle ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...