#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Har denne: (fikk den med i en Meguiars pakke med clay og greier. Noen som kan si litt om hvordan jeg bruker den? Er det lakkrens? Rubbing? Slipemiddel? (jeg er idiot på bilpleie....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Dette er en ganske mild lakkrens til bruk med roterende maskin. Cut på rundt 5, tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2008 Cut på rundt 5, tror jeg. hva betyr dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2008 (endret) Den skalaen som kan sees på flaska der, er vel cutting, ser det ut til, altså grovhet/slipeeffekt. Edit: Her finner du mer info om dette middelet. Kan brukes både for hånd, med oscillerende og roterende maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2008 OK, så hvis jeg har en lakk som er litt sliten så kan jeg med suksess bruke denne for å få bort striper og "swirls"? "oscillerende" .... åja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2008 Den fjerner ytterst lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2008 OK, så et godt tips til en bedre ville være... (trolig å levere den inn til deg...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 Test den på et lite område og se hvordan den virker da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2008 "oscillerende" .... åja... Hehe... Beklager... Kalles også en "DA-maskin", altså f.eks. slik du får kjøpt på Clas Ohlsson eller Biltema. Les gjerne gjennom tråden til Christer (klistret under Bilpleie), så skjønner du mer ang. hvilke produkter du kan velge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2008 En oscillerende/DA-maskin er en maskin som simulerer håndbevegelsene dine, i motsetning til en roterende, som går rundt som en vinkelsliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2008 "simulerer håndbevegelsene dine" hehe... vel, da skal jeg prøve denne om ikke så alt for lenge da, får nå bare ta å kjøpt meg en maskin også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...