airbag lampe lyser, etter at

Anbefalte innlegg

hei i dag så skulle jeg i baksetet og hente noe, så når tok fram setet og når jeg satt det ned igen, starta lampa og lyse: bh :

jeg har prøvd og slette den med går ikke: bh :

noen som har noen tips?

takker for evt svar=)

Mvh

aleksander kvarud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du airbag i setet? eller kanskje beltestrammeren? kan være ett stikk under setet som har komt i klemm eller noe=?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du airbag i setet? eller kanskje beltestrammeren? kan være ett stikk under setet som har komt i klemm eller noe=?

har airbag i setet jah, får skjekke dette i morren, takker for svar=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter er enda en typisk feil som dukker opp på endel VAG biler.

Løsninga er å klippe vekk pluggen til airbag (under sete) og lodde ledningene sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk samme feil, sjekket med vag com, og da stod det noke om tension til setebelte i midten bak, har lagt ned og opp igjen setene ein del ganger, men har ikkje kommet igjen, så er nok noe med kontatene under\med setene.

1 Fault Found

01213 - Belt Tensioner Igniter; Rear Middle (N198)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter er enda en typisk feil som dukker opp på endel VAG biler.

Løsninga er å klippe vekk pluggen til airbag (under sete) og lodde ledningene sammen.

Dette tipper jeg også. Har hatt massevis av disse på jobb.. Det er forøvrig gul stikker. Det er lurt å legge merke til lednings-fargene da disse har forskjellige farger inn og ut av stikkeren.. Du må se på feillageret om vilken side stol det er ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar=)

skal lodde sammen ledningene i morra og se om det hjelper,

mvh

aleksander kvarud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit/enklere med ett par skjøtehylser;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi bruker "loddeskjøter". de er geniale. Det er gjennomsiktig krympestrømpe med lodde tinn inni. så da er det bare å varme på sidene først slik at det blir tett og så varmes loddetinnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er du vel like langt eller, er det ikke for å få ned motstanden som kanskje oppstår i kontakten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.