#1 Skrevet Oktober 7, 2008 hei i dag så skulle jeg i baksetet og hente noe, så når tok fram setet og når jeg satt det ned igen, starta lampa og lyse: bh : jeg har prøvd og slette den med går ikke: bh : noen som har noen tips? takker for evt svar=) Mvh aleksander kvarud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 har du airbag i setet? eller kanskje beltestrammeren? kan være ett stikk under setet som har komt i klemm eller noe=? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2008 har du airbag i setet? eller kanskje beltestrammeren? kan være ett stikk under setet som har komt i klemm eller noe=? har airbag i setet jah, får skjekke dette i morren, takker for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2008 Detter er enda en typisk feil som dukker opp på endel VAG biler. Løsninga er å klippe vekk pluggen til airbag (under sete) og lodde ledningene sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2008 Fikk samme feil, sjekket med vag com, og da stod det noke om tension til setebelte i midten bak, har lagt ned og opp igjen setene ein del ganger, men har ikkje kommet igjen, så er nok noe med kontatene under\med setene. 1 Fault Found 01213 - Belt Tensioner Igniter; Rear Middle (N198) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2008 Detter er enda en typisk feil som dukker opp på endel VAG biler.Løsninga er å klippe vekk pluggen til airbag (under sete) og lodde ledningene sammen. Dette tipper jeg også. Har hatt massevis av disse på jobb.. Det er forøvrig gul stikker. Det er lurt å legge merke til lednings-fargene da disse har forskjellige farger inn og ut av stikkeren.. Du må se på feillageret om vilken side stol det er .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2008 takker for svar=) skal lodde sammen ledningene i morra og se om det hjelper, mvh aleksander kvarud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 Like greit/enklere med ett par skjøtehylser;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2008 Like greit/enklere med ett par skjøtehylser;) vi bruker "loddeskjøter". de er geniale. Det er gjennomsiktig krympestrømpe med lodde tinn inni. så da er det bare å varme på sidene først slik at det blir tett og så varmes loddetinnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2008 Like greit/enklere med ett par skjøtehylser;) da er du vel like langt eller, er det ikke for å få ned motstanden som kanskje oppstår i kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...