#1 Skrevet Oktober 7, 2008 Er det noen som har peiling på hvor man kan få tak i Citrus Rens i denne byen, og da av den sterke sorten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Clas Ohslon, Biltema. Går utifra du skal ha vekk limrestene etter emblemene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2008 Biltema har ikke dette lengre, sjekket i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2008 Wallendahl vestkanten (jernia) har 3M sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2008 biltema har, men kaller det nå merkelappfjerner eller noe i den dur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2008 biltema har, men kaller det nå merkelappfjerner eller noe i den dur Label Off heter den nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2008 Label Off heter den nå. Er dette noe folk bruker for å vaske felger f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 Er dette noe folk bruker for å vaske felger f.eks? Er vel primært brukt til å fjerne klister fra klistremerker, lister, emblemer etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2008 anbefalen clean wheels fra autoglym funker dritbra på mine bbs rs iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2008 Trenger den til å fjerne limrestene etter non knigget emblemene mine ja, men det er hovedsaklig til Golfen den skal brukes. Og da til vasking av alt mellom himmel og jord, fjerning av isolasjon fra taket, vasking av deler i undestellet osv osv. Takker for alle tips så langt, setter nok kursen rett til nærmeste Jernia butikk for å handle 3M sin, var den jeg ville ha, men har ikke funnet den noen steder PS: Til felgene er det bare en som duger, Sonax sin Xtreme Felgrens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2008 mekonomen, mekk og muligens obs bygg har 3m sin. men locktite super clean er like god som 3m sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2008 Kan også anbefale vasketynner som du kan kjøpe hos din lokale billakkerer. Citrusrens koster gjerne en 500,- pr liter og over. Og vasketynner maks 500,- for en 4l. Og den gjør samme jobben, spesiellt invendig i golfen din. Men jeg ville hørt med billakereren før jeg hadde brukt den utvendig på en bil som ikke skal omlakkeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2008 Andreas, hva brukte du for å vaske i innerskjermene dine, for det ble jo orntli rent? Fant 3M citrus rens i går men bare på spray til en pris som ikke ligner noenting, men handlet en boks bare for å prøve den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg brukte citrusrens for ca 2500,- innvendig og på innerskjermer. Men det var før jeg visste hva det kostet;) Naboen på Låven brukte 1 dunk med vasketynner til 300,- og han fikk samme resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...