Olje retur Garrett GT35/40R

Anbefalte innlegg

Da har jeg prestert å bestille for stor oljeretur nippel til turboen min.

Kan pakningen moddes, og nippel/flensen borres slik at dette passer OG holder tett?

VW VR6 shortrunner insug 059.jpg

VW VR6 shortrunner insug 057.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jo tro det sku funke å frese hullene lengre så dette passer... Men om det blir tett, er vel en annen sak. dvs dobbelt arbied pga lure løsninger. Noe jeg hater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det skal holde tett, en kompis av meg gjorde dette når han byttet fra K24 turbo til Turbonetics på en AAN maskin, han bare freste hullene litt større mot hullet så det ble avlangt.

Men sant som du sier, lure løsninger er ikke alltid så lure som man først trur. Men funker gull mange ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort det samme på etpar biler der man bruker org oljekobling til 20Vturbo på Turbonetics turboer, der freser man inn hullene slik at man får i boltene, og smir litt på pakningen. Har aldri lekket...

Men det du må se på er om det ikke blir frest av for mye slik at hodene på boltene stanger i røret ditt her, er litt annerledes disse audi oljekoblingene da de er rene rør og ikke nippel som skal kobling på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.