Går 15" på 2000 A4 1,8TQ?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter vinterdekk på til 2000 A4 1,8TQ. Funker det å sette på 15% 195? Eller er det minste 16" 205/55?

Er det noen som vet om noen bra priser på 16" 205/55 Q dekk med montering. Send meg en PM eller mail.

Alternativet blir felg + dekk i 15"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var 15" på min 00 a4 TQ , så da går det nokk på din også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom siden til johs Bjerke Rekvisita, men de oppgir priser uten pålegging og hjulballansering. Fant ikke hva det ligger på?

Hva pleier det å ligge på?

Hvordan er prisene på dekk i Sverige? (Har hytte der)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert det går med med 15" felger på din A4! varierer på hva slags bremser du har! spørs om du har 288mm eller 312mm skiver!

Ser ut som du har 2.5tdi?? da har du nok mest sannsynelig 312mm skiver på din og da er det minimum 16" felger! jeg har 312mm på min A4 og da er det bare hårstrå klaring mellom kalipper og 16" felg!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert det går med med 15" felger på din A4! varierer på hva slags felger du har! spørs om du har 288mm eller 312mm skiver!

Ser ut som du har 2.5tdi?? da har du nok mest sannsynelig 312mm skiver på din og da er det minimum 16" felger! jeg har 312mm på min A4 og da er det bare hårstrå klaring mellom kalipper og 16" felg!:)

Har du lest hva som er overskriften i tråden???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er til A4 1,8TQ ikke til A6 2,5TDIQ som er på bildet. Har 16" til A6. Men må jo ha et sett på hver bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lest hva som er overskriften i tråden???

Beklager leste nok ikke godt nok før jeg svarte!:o Men jeg svarte også på spørsmålet på en måte! jeg har en A4 TQ med 312bremser orginalt og kan derfor ikke bruke mindere enn 16" felger!:) han opplyste ikke hva slags 1.8TQ han har! men går utifra at det da er en 150/163hk og da går det som du sier med 15" felg!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.