Noen med erfaring ang. Yokohama AVS Sport??

Anbefalte innlegg

Som tråden sier, er det noen her som har noen positive/negative ting å si om Yokohama AVS Sport?? Noen som har det selv kanskje og kan dele sin formening om dette..

Og det er sommerdekk det er snakk om selvom det er litt feil tid på året :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporer, bråker, slites fort, dyre... Har INGEN gode erfaringer med disse dekka! Ikke kjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

Sporer, bråker, slites fort, dyre... Har INGEN gode erfaringer med disse dekka! Ikke kjøp!

Det er såpass. Det hørtes ikke bra ut. Har fått en meget god pris på disse dekkene så jeg var litt interessert i å høre om erfaringer om dette dekket da jeg vet ingenting om det selv. Så du har ikke noe bra å si om dem? Det er rett å slett bare et dritt dekk? Fikk beskjed om at dette skulle være topp dekket til Yokohama så det kan da ikke være så gæernt innbiller jeg meg da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. de hadde ok sidegrep, det skal de ha... Men på vått føre var de skumle å bremse med. Sikkert kule å burne med, for de røyka noe innmari! ;) Men som bruksdekk var de ikke noe tess. På min bil, vel og merke (Mazda 323 GTi 215/35-17)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm de leveres som standard på porsche 996 gt3. tror disse er ganske greie da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Jacobsen

hmm de leveres som standard på porsche 996 gt3. tror disse er ganske greie da..

Jeg hadde slike på bilen min i 245-40-17 i fjor. Var veldig godt fornøyd med de. Litt glatte på våt vei, men på tørr asfalt og til bruk på Vålerbanen, var de helt topp. ANBEFALES :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pris fikk du på de? Sjekka pris på de til min i 245/40/17, det var villt dyrt... Da fikk eg en del avslag også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ivan Munthe

Hva pris fikk du på de? Sjekka pris på de til min i 245/40/17, det var villt dyrt... Da fikk eg en del avslag også...

Ga 7200,- ferdig pålagt og avballansert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... jeg fikk BF goodrich profiler G til 5500 ferdig pålagt og avbalansert så jeg kjøpte de jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har yokohama AVS sport, hr. Waadeland sine gamle. Jeg synes det fungerer meget bra eneste det at de kan være litt glatte på våt asfalt.

Edit: Du har vel sikkert kjøpt dekk, ser dette var en gammel tråd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.