#1 Skrevet Oktober 8, 2008 Har flytta til Stovner for noen måneder siden, og har siden den gang lagt merke til at det er mange biler rundt her som ruller rundt med club merker.... et par passater,en blå senka cross polo, lyseblå golf cab osv.... Er det mange som bor her oppe? Bare nysgjerrig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2008 Den blå CrossPolo er vel Knut Erik sin http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1387611post1387611 Og ene Passaten kan muligens være Ørjan sin http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1320034post1320034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2008 (endret) Poloen du har sett er sikkert meg eller fruen som er ute ja. Bor på Fjellhamar men hender støtt og stadig bilen er oppe på Stovner i en eller annen sammenheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2008 Bor på Gjelleråsen rett ved Stovner og er ofte borte på Stovner så er ikke umulig at det er en av bilene mine du ser innimellom http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77114&highlight=xenonmatch http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117596 Elles så er et flere av klubbmedlemmene som bor på Stovner/Vestli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg bor også på Stovner, rett nedenfor senteret. Naboen kjører lilla Einser cab med klubbmerker, hun er ikke medlem, gamle bilen til Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2008 Den caben har jeg sett, og Poloen så jeg på Stovner senteret..... Hm....Stig, bor du i Forsheimer bbl du eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2008 Hmm. Når så du Poloen på senteret? Ja ja. Ser du den igjen er det bare å blinke og vinke og kaste deg ut i veien;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2008 Bor på Kalbakken:) Frem til midten av november iallefall! Har bodd her i 2 år nå, men har ikke sett så mye fra klubben her. Mulig det er meg som har tunnelsyn:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2008 Interessante biler med klubbmerker ? Ja da foreslår jeg at trådstarter gjør et besøk på McDonalds, Lørenskog mandager (annen hver) kl 19.00. Forresten i kveld 13.10. Her vil det dukke opp mye av interesse for vedkommende, garantert. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2008 Interessante biler med klubbmerker ?Ja da foreslår jeg at trådstarter gjør et besøk på McDonalds, Lørenskog mandager (annen hver) kl 19.00. Forresten i kveld 13.10. Her vil det dukke opp mye av interesse for vedkommende, garantert. Hilsen 13.10? ÅHHH, ser at jeg er TRØTT idag, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2008 13.10? ÅHHH, ser at jeg er TRØTT idag, haha Vi er vel i vintermodus nå sjekk treffplan her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2008 Den caben har jeg sett, og Poloen så jeg på Stovner senteret..... Hm....Stig, bor du i Forsheimer bbl du eller? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2008 Interessante biler med klubbmerker ?Ja da foreslår jeg at trådstarter gjør et besøk på McDonalds, Lørenskog mandager (annen hver) kl 19.00. Forresten i kveld 13.10. Her vil det dukke opp mye av interesse for vedkommende, garantert. Hilsen Er ikke noe treff på Lørenskog før ETTER påske nå Neste treff er NESTE mandag på McDonalds Berger (Sharif). Sjekk treff planne det er linket til over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2008 Ofte på stovner med passaten min jeg også. Sort senka 3bg stasjonsvogn med kantfelger og VW R- line detaljer. Bor selv på Lørenskog:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2008 Jada John, jeg vet dere har treff der. Og jeg har planer om å dukke opp på i Oslo lokallag etterhvert, men det blir nok ikke får vi går ut av vinterdvalen igjen... Jeg var bare nysgjerrig på hvor mange som holdt til her oppe på Stovner pga syntes det var mange club biler her... Stig, jeg bor i nr 13, hvor bor du? Du er vel så heldig å ha kommet deg i garasje du nå da....(med den bilen).... Håper på garasjeplass løpet av vinteren, men 8 foran oss på lista..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2008 Stig, jeg bor i nr 13, hvor bor du? Du er vel så heldig å ha kommet deg i garasje du nå da....(med den bilen)....Håper på garasjeplass løpet av vinteren, men 8 foran oss på lista..... Bor i 29, langt po....ivoll innerst i skogen Har hatt garasje lenge jeg har trossalt bodd der i 8 år Subber litt (skvettlapper) når jeg kjører inn i garasjen selv med moderat senk, 40mm Bare mas på vaktmestern så får han sikkert ut finger'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg bor på Vestli/Stovner. Kjører en delfingrå A4 B6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 14, 2008 Du får blinke,tute,vinke, si hei når du ser meg da Stig, innerst i skogen. Mørkeblå Passat, CE reg med club merker på... Veldig ikke senka bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 15, 2008 Du får blinke,tute,vinke, si hei når du ser meg da Stig, innerst i skogen. Mørkeblå Passat, CE reg med club merker på... Veldig ikke senka bil... Så det er du som kjører det høyhuset Har sett bilen din noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...