Anbefalte innlegg

Har over litt tid lest her inne om ulempene ved og polere i solskinn. Så da har spørsmålet om hvordan det er og polere når det er minusgrader eller under 10 pluss er. Jeg tenker nå på når man bare har tilgang på kaldgarasje eller tilsvarende sted og arbeide. Hadde vært fint og høre om det er noen av dere her inne som har noen erfaringer og/eller meninger om dette. Er det noen som vet om noen produsenter har sagt noe om dette.: klø ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiar´s anbefaler ikke å legge voks under 10 grader, men jeg har vært under 10 mange ganger med godt resultat..

Polering har jeg heller ikke vært plaget med selv om temperaturen er lav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man polere for hånd så bør det ikke være så mye under 10 grader. Polerer du med maskin så generer maskinen en go del varme og da gjør det ikke så mye, men anbefaler fra 12 grader og oppover. det du skal være forsiktig med er luftfuktigheten. Er det for fuktig blir holdabrheten mye dårligere og du vil ha større problemer med påføring og avføring av produktene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.