Anbefalte innlegg

Har oppdaget at jeg har fått et "akvarium" i bunnen av mitt bagasjerom.

Merket dette for et par uker siden,var på verksted og de tørket opp vannet som var i plasttrauet.

Ble enig i at vi skulle la det gå noen dager så sjekke på nytt igjen.

Idag var platstrauet/formen smekkefullt av vann igjen.

skal ha bilen inn for spyling til neste uke,er det noen andre som har vært bort i samme problemet?

Vil denne feilsøkingen bli dekket av garantien?min nybil garanti går ut i juli 2009.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oppdaget at jeg har fått et "akvarium" i bunnen av mitt bagasjerom.

Merket dette for et par uker siden,var på verksted og de tørket opp vannet som var i plasttrauet.

Ble enig i at vi skulle la det gå noen dager så sjekke på nytt igjen.

Idag var platstrauet/formen smekkefullt av vann igjen.

skal ha bilen inn for spyling til neste uke,er det noen andre som har vært bort i samme problemet?

Vil denne feilsøkingen bli dekket av garantien?min nybil garanti går ut i juli 2009.

Hei.

Jeg har også problemer med min A4-98, sedan. Fant en god del vann i plastboksen på høyre side i bagasjerommet. Har fjernet all trim for å finne ut hvor vannet kommer inn. Vann samler seg i kassene bak hjulene på hver side. Der er det også lufting og drenering. Det kan se ut til at vennet kommer inn på hver side av bagasjerommet under den øvre kanten i hvert hjørne. Vannet ser ut til å renne inn mellom plateskjøtene på hver side i underkant av bakvinduet mot gummilisten på bagasjelokket. Det drypper på undersiden ved disse to punktene. Har kjent med fingrene høyre opp mot vinduet inn i bagasjerommet, men der er det tørt.

Litt usikker på hvordan dette kan tettes, da platene ser ut til å ligge tett i skjøten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.