Relè til hovedlys på audi 90q typ89

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Audi 90 Quattro 1990mod typ89 som mangler blend, men har fullys, park og spredere/tåkelys og annet av lys, men lurer i denne sammenhengen på om det er et rele som styrer blenden/hovedlyset til bilen?: rolleyes

Skiftet lysbryteren uten hell, den som sitter på venstre side av rattet og jeg tviler på at begge 2 er ødelagt, så den er det IKKE. Sikringen er sjekket og funnet iorden.

Forsvant bare plutselig når jeg skulle slå på lyset igjen.:confused:

Noen tips for å finne igjen blend?

Mvh. Marius Randen Grothe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump haster med forslag =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe rele nei. Går rett gjennom bryter'n. Derfor de ofte ryker, fordi det blir for mye motstand i den.. Bygg om til relestyring på lysene og ta strøm rett fra dynamo. Da får du MYE bedre lys, og slipper det problemet med bryter'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo ingen forandring ved å skifte bryter til en annen da, men ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe rele nei. Går rett gjennom bryter'n. Derfor de ofte ryker, fordi det blir for mye motstand i den..

Det ble jeg fortalt også når langlysa ikke ville "holde", de fungerte kun når jeg holdt bryter i bakre stilling(Audi 90 Typ 81).

På min satt det relè til kjørelys rett over pedalene. Byttet dette og alt fungerte fint igjen;) PS! Er automatiske kjørelys på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke automatiske kjørelys på min bil om det sier noe mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut av probleme med lysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samme problem jeg nå. rett før jeg skal selge den!. Frykter det er bryteren:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.