#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei! Har en Audi 90 Quattro 1990mod typ89 som mangler blend, men har fullys, park og spredere/tåkelys og annet av lys, men lurer i denne sammenhengen på om det er et rele som styrer blenden/hovedlyset til bilen? Skiftet lysbryteren uten hell, den som sitter på venstre side av rattet og jeg tviler på at begge 2 er ødelagt, så den er det IKKE. Sikringen er sjekket og funnet iorden. Forsvant bare plutselig når jeg skulle slå på lyset igjen. Noen tips for å finne igjen blend? Mvh. Marius Randen Grothe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Bump haster med forslag =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Er ikke noe rele nei. Går rett gjennom bryter'n. Derfor de ofte ryker, fordi det blir for mye motstand i den.. Bygg om til relestyring på lysene og ta strøm rett fra dynamo. Da får du MYE bedre lys, og slipper det problemet med bryter'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 Ble jo ingen forandring ved å skifte bryter til en annen da, men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 Er ikke noe rele nei. Går rett gjennom bryter'n. Derfor de ofte ryker, fordi det blir for mye motstand i den.. Det ble jeg fortalt også når langlysa ikke ville "holde", de fungerte kun når jeg holdt bryter i bakre stilling(Audi 90 Typ 81). På min satt det relè til kjørelys rett over pedalene. Byttet dette og alt fungerte fint igjen;) PS! Er automatiske kjørelys på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 Er ikke automatiske kjørelys på min bil om det sier noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2009 Fant du ut av probleme med lysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2009 har samme problem jeg nå. rett før jeg skal selge den!. Frykter det er bryteren:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...