Fjerne striper med polering?

Anbefalte innlegg

Har noen striper på bilen min. Ser ikke ut som det har gått gjennom klarlakken.

Den ene bakjermen har merker etter at noen har sneia borti bilen min.

Den ene døra har merker av ukjent opphav, ser nesten ut som noen har tatt et sandpapir å dratt det 3-4cm bortover.

 

Hva er den beste metoden for en nybegynner til å få fjerne dette?

Vil ikke risikere å måtte lakke opp igjen pga at jeg gjør noe feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra en fingernegl over ripene. Kjenner du dem, er de for dype til å rubbes/poleres bort.

Hvis ikke, spørs det hva du har tilgang på av utstyr, altså om du f.eks. har en roterende maskin eller ikke, osv.

På generell basis vil jeg anbefale deg å forhøre deg med Ketil, han har mye fint utstyr til deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra en fingernegl over ripene. Kjenner du dem, er de for dype til å rubbes/poleres bort.

Hvis ikke, spørs det hva du har tilgang på av utstyr, altså om du f.eks. har en roterende maskin eller ikke, osv.

På generell basis vil jeg anbefale deg å forhøre deg med Ketil, han har mye fint utstyr til deg ;)

 

Ketil? hvem er det:)

 

De er ikke dype nok til at jeg kjenner de. er mer overflatiske merker enn riper.

Har tilgang på roterende maskin ja, men hvilke produkter som skal brukes, rekkefølge osv osv. har jeg ikke anelse om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ketil Falstad (Scandic Shine) ;)

Ang. produkter kan jeg på det sterkeste anbefale Menzerna og Scholl.

Ta en titt på http://www.scandicshine.no og få mer utfyllende info om produktene der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.