#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Har nå kjøpt og montert nye lykter på B7`n men har det problemet at verken blinklys, fjernlys eller parklys/angle eyes fungerer... Ifølge produsenten skulle det bare være og plug and play ettersom det var standard plugg på lyktene... Kan det være forskjellige koblinger i forskjellige land som er årsaken så noe ledninger må stokkes om? Surt og bare ha kjørelys:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 Da jeg monterte andre baklykter på Passaten jeg hadde (lexus-look: flau , måtte jeg bytte om på noen kontakter, da bremselys var baklys, osv... Så godt mulig det er noe slikt, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2008 Er det LED lys i noe av dett, kan det hende 'pærene' må snus pga. polaritet, men det _burde_ jo funket, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2008 Er det LED lys i noe av dett, kan det hende 'pærene' må snus pga. polaritet, men det _burde_ jo funket, da.. Led i ringene ja, men skal se på det og måle litt i morgen for mistenker kontaktene ikke går til samme steder som orginal lyktene, måtte snu selve pluggen motsatt vei for at den skulle passe i forhold til orginal lykta... Kontakten ser slik ut på orginal lykta |::: også er den andre veien (:::: på den nye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...