Orginal mob. holder Audi A4 04mod

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en orginal Tlf holder hengende i A4`en min.

Den henger på høgre side av spillaren. Skrudd inn i midtkonsollen. Orginal montert. I nederste feste som er skruddi konsollen går det en kabel inn i holderen.

Når denne først står her å er stygg å ikkje går og skru vekk... korleis kan eg få denne til å funger??? helst i lag med Sony Ericsson tlf`er.???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har en orginal Tlf holder hengende i A4`en min.

Den henger på høgre side av spillaren. Skrudd inn i midtkonsollen. Orginal montert. I nederste feste som er skruddi konsollen går det en kabel inn i holderen.

Når denne først står her å er stygg å ikkje går og skru vekk... korleis kan eg få denne til å funger??? helst i lag med Sony Ericsson tlf`er.???

Hei. Om jeg skjønner deg rett så må Du må ha en adapterplate til din telefon for å få dette til å fungere. Desverre så er produsenten av disse treg i utviklinga så di har ikke til så mange nyere telefoner. Om du får tak i denne adapterplaten koster den ifra 1500-2200kr hos møller. Iallefall dette jeg fikk beskjed om når jeg hørte til min bil.

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåken som har bilde av en slik adapter plate??? slik at eg kan sjå korleis den ser ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.