#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei! Har en orginal Tlf holder hengende i A4`en min. Den henger på høgre side av spillaren. Skrudd inn i midtkonsollen. Orginal montert. I nederste feste som er skruddi konsollen går det en kabel inn i holderen. Når denne først står her å er stygg å ikkje går og skru vekk... korleis kan eg få denne til å funger??? helst i lag med Sony Ericsson tlf`er.??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei! Har en orginal Tlf holder hengende i A4`en min. Den henger på høgre side av spillaren. Skrudd inn i midtkonsollen. Orginal montert. I nederste feste som er skruddi konsollen går det en kabel inn i holderen. Når denne først står her å er stygg å ikkje går og skru vekk... korleis kan eg få denne til å funger??? helst i lag med Sony Ericsson tlf`er.??? Hei. Om jeg skjønner deg rett så må Du må ha en adapterplate til din telefon for å få dette til å fungere. Desverre så er produsenten av disse treg i utviklinga så di har ikke til så mange nyere telefoner. Om du får tak i denne adapterplaten koster den ifra 1500-2200kr hos møller. Iallefall dette jeg fikk beskjed om når jeg hørte til min bil. Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2008 nåken som har bilde av en slik adapter plate??? slik at eg kan sjå korleis den ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...