#1 Skrevet November 3, 2004 Har fått tak i en A4 intercoler som jeg vil montere på min GTD, men lurer litt på hvor den beste plassen er?? Disse bilen fines jo også med orginal kjøler, hvor sitter den? Noen som har bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Pål Winberg Har fått tak i en A4 intercoler som jeg vil montere på min GTD, men lurer litt på hvor den beste plassen er?? Disse bilen fines jo også med orginal kjøler, hvor sitter den? Noen som har bilde? Orginal montering om jeg ikke husker feil nesten "flatt montert" ved siden av batteriet så den anbefales ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2004 Er vel best plass i fronten eller foran skjermen vil jeg tro. Er vel bare å sette den der den passer best og får mest luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Er vel bare å sette den der den passer best og får mest luft. :p Det var godt du sa.................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...