#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Er nå på utkikk etter frontmontert IC til A4. I noen annonser så står det at det er IC uten sensor, hva slags sensor er det snakk om? Er det en sensor som jeg har på min orginale IC som må flyttes over til ny IC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 Er nå på utkikk etter frontmontert IC til A4.I noen annonser så står det at det er IC uten sensor, hva slags sensor er det snakk om? Er det en sensor som jeg har på min orginale IC som må flyttes over til ny IC? Kva motor og årsmodell er dette? Det er essesensielt å vete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2008 Er en 96 mod 1.8t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2008 AEB ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2008 Motorkode har jeg rett og slett ingen anelse om, har lett litt på forumet, men finner ikke ut hvilken motorkode jeg har. Audi A4 Avant 1996 mod (b5) 1.8 t. Det er ikke tverrstilt motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...