Lugger/hakker. Annet enn LMM?

Anbefalte innlegg

A4 1,8TQ. Når gir litt gass hender det at den hakker/nøkker et par ganger på 2 og 3 giret. Skjer ikke så ofte. Luft masse måleren er byttet for 2-3 år siden? Men det er mere kraftigere nøkk enn jeg hadde på Passaten.

Finnes det noe annet det ka være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plugger eller plugghettene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke merket noe på 2 uker nå. Kan det være luftmassemåleren da eller pluggene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble plugger og pluggledninger bytta sist?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir pluggene byttet på Service?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vakum, plugger, pluggledninger, lambda... Mest sannsynelig en luft issue... Etter turbo thou..VAG COM gir deg nok svaret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fort hende dette også kan være en eller fler drivknute® som er slitt. Smeller det litt når det nøkker til? På min er det drivknuta på den ene siden som er gåen, Inners mot girkassa. Når jeg gir på kommer det ofte et par tre rikk og så gjevner det seg ut igjen, eller når jeg slipper gassen. A4B5 er det foressten jeg har. Men mye av det andre det kan være står nevnt over her som plugger, dårlig kontakt i plugghetter, pluggledninger, lambdaen. Er ikke alltid pluggene blir byttet på service, men som regel blir de det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.