#1 Skrevet Oktober 9, 2008 A4 1,8TQ. Når gir litt gass hender det at den hakker/nøkker et par ganger på 2 og 3 giret. Skjer ikke så ofte. Luft masse måleren er byttet for 2-3 år siden? Men det er mere kraftigere nøkk enn jeg hadde på Passaten. Finnes det noe annet det ka være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 Plugger eller plugghettene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 Har ikke merket noe på 2 uker nå. Kan det være luftmassemåleren da eller pluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 Når ble plugger og pluggledninger bytta sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2008 Blir pluggene byttet på Service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2008 vakum, plugger, pluggledninger, lambda... Mest sannsynelig en luft issue... Etter turbo thou..VAG COM gir deg nok svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2008 Kan fort hende dette også kan være en eller fler drivknute® som er slitt. Smeller det litt når det nøkker til? På min er det drivknuta på den ene siden som er gåen, Inners mot girkassa. Når jeg gir på kommer det ofte et par tre rikk og så gjevner det seg ut igjen, eller når jeg slipper gassen. A4B5 er det foressten jeg har. Men mye av det andre det kan være står nevnt over her som plugger, dårlig kontakt i plugghetter, pluggledninger, lambdaen. Er ikke alltid pluggene blir byttet på service, men som regel blir de det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...