#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg får 2 nye nøkkler på Møller i morgen og jeg skal programmere de selv tenkte jeg, men er det noen som veit hvordan man programmerer disse til startsperra med vagcom? Bilen er en S6 95 mod aan. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Mega giga BUMP, pga får nøkkler i morgen og jeg vil ha muligheten til og bruke de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Tror nok du må en tur til forhandleren her om du ikke har orginal koden på nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 ok, damn da hva kan de gjøre som jeg ikke kan gjøre selv da? En ting er og gå til forhandler, men lurer jo på hvorfor jeg ikke kan gjøre dette selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 om bilen er chippet, funker da startsperren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 ok, damn da hva kan de gjøre som jeg ikke kan gjøre selv da? En ting er og gå til forhandler, men lurer jo på hvorfor jeg ikke kan gjøre dette selv.. Nøklene kodes opp og meldes inn online til fabrikken (gjorde ihvertfall det da jeg byttet nøkkel på min S6) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 Mega giga BUMP, pga får nøkkler i morgen og jeg vil ha muligheten til og bruke de. Hvor handlet du nøkel fra? Slik med sentrallås knapp på? Trenger en ny til S6'en eg også, og må få kodet den eg har slik at sentrallåsen fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2008 Hvor handlet du nøkel fra? Slik med sentrallås knapp på? Trenger en ny til S6'en eg også, og må få kodet den eg har slik at sentrallåsen fungerer. Nei, jeg har ikke fjernstyrt sentral lås på min S6, nøkklene kjøpte jeg på Møller og det er det kjipeste nøkklene. Fjernstyrt sentral lås kommer jeg til og kjøpe på denne plassen for tror det er helt ok saker. Men idag får jeg 2 stk uslipte nøkkler fra Møller for de gamle hadde de feilslipt, så da får vi se hvordan det går med startsperra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...