#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Tenkte bare å høre med folk her om det er mange som skal på dette? legger ved en link : http://www.gatebil.no/index.php?id=2291&pageid=116 Jeg kommer til å være der og dette tror jeg kommer til å bli moro og se på litt "ferdighetskjøring" inne i vikingskipet. Det kommer også til å være noe NM i db drag og slikt utenfor i stort telt. Kommer nok til å stå der med bilen min selv med noe demo for leverandøren min,men skal jo seff prøve å få sett på en del kjøring også. Er det flere enn meg som skal ta turen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 jeg ska dit tror jeg om lappen er i boks eller jeg har sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2008 men fy f..n for noen priser a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2008 men fy f..n for noen priser a? ja de er noget stive ja men uansett, en betaler jo fort en del på hockey/fotball kamper også og jeg må nesten si at det er mere spennende å se på dette.. Men nå er jo ikke akkurat Gatebil generelt beryktet for å være billige heller da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2008 Regner med jeg kommer en tur. Noen fra klubben som skal kjøre da? Eller har de fleste satt bort bilene for vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2008 Regner med jeg kommer en tur. Noen fra klubben som skal kjøre da? Eller har de fleste satt bort bilene for vinteren? Setter da ikke bort vinterracere for vinteren?? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 En betaler jo fort en del på hockey/... kamper også og jeg må nesten si at det er mere spennende å se på dette.. Helt kokkos eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2008 Helt kokkos eller? fotball er ikke så spennende, men hockey kan jeg være med på er spennende å følge med på det vet du jo mister.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2008 Mulig jeg kommer en tur.. se ann været litt. Gidder ikke kjøre oppover i drittvær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2008 Syns programmet var temmelig tynt/kort, starter 14.00 og slutter 18.00 liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2008 Da er det fredag og her regner og sludder det ganske bra nå,så jeg håper det avtar litt så det ikke blir for glatt. Kjørte nettopp forbi vikingskipet på vei til jobb og så at DB drag traileren var på plass allerede,satse på at det kommer opp noe svært telt greier på utsiden i løpet av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...