#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Noen vil ha eks A4 1,8TQuattro bak på bilen andre ikke. Skulle tro at de som kjøpte en 1,6 kanskje ville prøve å skjule at de ikke har den minste motoren og velger å ikke ha på tall og bokstaver. Er ikke noe merke på min A6 2,5TDIQ heller. Så er det andre som bytter ut og setter på større tall bak enn de har. Ser det med en gang på det lille sugerøret av eksos at det ikke er noe S6. Så en A6 i dag. Den hadde en tynn potte på hver side rett ut. Stod A6 2,5TDIQ på denne. Var trolig samme årsmodellen som jeg har. Mine er ganske kraftige å står ned bak. Så er det noen som har S6 og setter på slike potter som TDI har for at den ikke ska se så agresiv ut og fristene å ta for tyver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 Er vel gjerne noen som gjør det, men som regel er vel tyveri av S6, RS2 osv bestillingstyveri, og da kan sikkert disse langfingrete tyvene skille en S6 fra en A6 uten problemer. De kan se på bremser, (bredding?) og instrumentet. Men hadde jeg hatt S6 hadde det vært artig om den kom en BMW fanen og skulle kjøre ifra meg, og vips trodde han at han ble parkert av en diesel bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvis en S6 kommer kjørende er det ikke lett å se størrelsen på bremsene. Men om man bøyer pottene ned, fjerner sølvspeilene. Setter på 2,0TDI bak. Da kan det hende endel blir forkrekket. Tror ikke "BMW rånerne" kan så mye om Audi at de hadde sett forskjell på en nedmodda S6 og en A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...