#1 Skrevet Oktober 9, 2008 Kom over noen greie fremstoler fra en Golf 3 cab. Vil disse passe i en Golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2008 skal vel gå det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2008 Er vel annet understell i g3 vel? Litt smalere eller litt breiere i skinnene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2008 Det passer ikke dessverre, MK1, MK2 , Corrado og Polo 6N deler samme understell. Mk3 har bredere understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2008 Så CC interiør fra polo 6N er bolt om på golf 2 fremme og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2008 Så CC interiør fra polo 6N er bolt om på golf 2 fremme og bak? Se her Polo 6N/Mk3 (1994–2000) Bak må det lages et ekstra feste i midten da Polosofaen er delt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 Passer baksetene til polo inn i golf 1 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har hatt Mk3 stoler i min Mk2. Tror ikke noe som helst måtte gjøres om. Solgte hele interiøret til en annen med Mk2, og han satte det også rett inn. Om det er annerledes på cab vites dog ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har hatt Mk3 stoler i min Mk2. Tror ikke noe som helst måtte gjøres om. Solgte hele interiøret til en annen med Mk2, og han satte det også rett inn. Om det er annerledes på cab vites dog ikke. Og du er helt sikker på at det var Mk3 stoler? For jeg har nemlig testet dette, da jeg hadde min forrige Mk3 prøvde jeg et sett Mk2 GT seter å dem passet ikke, og jeg har prøvd seter fra en Mk3 GL i min nåværende Mk2 og dem passet heller ikke. Seteryggen er derimot lik, så en kan med andre ord ta av trekk på sitteputen og flytte det over på det setet en vil bruke og skru på ryggen. Da kan en i f,eks Mk2 bruke Mk2 sittepute og Mk3 ryggpute. Forøvrig er jeg ganske sikker på at seter fra B4 og B3 hvis dem er lik passer i Mk3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2008 polo 6N, golf 3 og passat 35i 88- 96 passer om hverandre. Golf 2 har smalere understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2008 (endret) Bare for å ha det avklart, har vært ute i vognskjulet å målt understellet på mine to Golfer, henholdsvis en 1986 Golf 2 og en 1996 Golf Variant. Mellom "skinnene" i gulvet er følgende avstand; Golf Mk2: 49cm Golf Mk3: 53cm Ergo så er det som Glenn Ove presiserer ikke mulig å bruke Mk2 og Mk3 seter om hverandre uten tilpasning. Men, Polo Mk4(6N) skal passe i Golf 2, se tråden jeg linket til lengre opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2008 bruke setebunnen til MK II med Pute fra MKIII samt ryggen fra MKIII. skal funke smør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2008 mk3 stoler i mk2: Satt deiligt lavt Ikke jeg som monterte stolene (eier før meg), så aner ikke hva som ble gjort. Sikkert bare kapp og sveis for å smalne inn understellet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2008 Ser ut som at jeg har en liten jobb foran meg. Takk for all informasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...