#1 Skrevet Oktober 10, 2008 ...så det er vel ikke lenge før de tar dette av tapeten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 haha. Det så jo utrolig morro ut da. Nå er jo jeg super barnslig da så jeg digger alle sånne ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2008 ...så det er vel ikke lenge før de tar dette av tapeten også når de monterer en 500 hesters rekkefemmer bakpå, begynner å kjøre oppover på grus, og publikum tetter seg enda tettere sammen rundt veien....da blir det forbudt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2008 (endret) Noen som satser på å kjøre uten hjelp(hjelm skulle det vere) også, ender vel med dødsulykke og blir bannet som gruppe b blei:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2008 tøft:p... Sånn vil jeg også ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2008 Trollstigen noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 (endret) Vet ikke om denne har vært oppe, men kom på den når jeg så filmen http://videos.streetfire.net/video/Tricycle-Drifting_188695.htm Ser ihvertfall usannsynlig gøy ut Og her er en slik sykkel tror jeg, sto det i kommentarene ihvertfall http://www.razorama.com/razor-scream-machine.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2008 Trollstigen noen? Hehe værsågod Tror dekkene på slike sykler har smelta lenge før du har kommet helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2008 hehe... tøft! har faktisk kjørt ned den gata der... med bil rikti nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...