#1 Skrevet Oktober 10, 2008 (endret) Ingen som har lagt inn dette før altså ? VW Polo S2000 WRC Specification Engine Cylinders: four in-line Fuel supply: sequential fuel injection Cubic Capacity: 1984 cm3 Valve gear Soupapes: dohc, four valves per cylinder Ignition: electronic, Bosch MS3.1, with 128MB hidden logging Fuel requirement Engine Output Max Power ISO (kW): 210 Kw (282 Hp) Power peak: (r/min) 8250 Max usable: (r/min) 8500 Torque Peak: (r/min) 7000 Transmission Forward speeds: 6 Driven wheels: 4x4 Front differential: Mechanical Limited Slip Rear differential: Mechanical Limited Slip Centre differential: Mechanical Limited Slip Clutch/Ambrayage: AP Racing twin plate Wheels and Tyres Gravel Rally wheels: 6.5Jx15 alloy Tarmac Rally wheels: 8J x 18 alloy Tyre size gravel: 195/65 R 15 Tyre size Tarmac: 235/40 R 18 Brakes Front calipers: 300mm ventilated discs with 4-piston Alcon Rear calipers: 300mm ventilated discs with 4-piston Alcon Hydraulics: dual circuit with balance bar Steering Type: Rack and pinion, power assisted Lock to Lock: 2 turns Suspension Front: MacPherson struts, Reiger dampers, Coil springs, fabricated wishbones, anti-roll bar Rear: MacPherson struts, Reiger dampers, Coil springs, fabricated wishbones, anti-roll bar Capacities Fuel tank: 70 litres Dimensions Overall length 3916mm Overall width 1800mm Ground clearance 170mm Wheelbase 2470mm Track front 1587mm Track rear 1587mm Weight FIA (minimum 1150kg) 1150kg http://www.renegeorges.be/fr/index.asp?lg=2 http://www.youtube.com/watch?v=9dHRcOTQ3Jc&mode=related&search Basic Kit ca: 1.500.000 KR Full Asphalt Specification ca: 2.150.000 KR Da er bilene klare til bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 Mye bråk og lite fart... Blir kjedelig når dagens wrc biler forsvinner Men bilen er rå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 Men det er vel ikke prat om at dagens WRC biler skal forsvinne..Dette er vel bare for å få inn en klasse til som kan være billigere for flere fabrikker ? Sånn jeg har skjønt det iallefall..tror ikke dagens WRC biler vil forsvinne av den grunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Super 1600 og Super 2000 er klassene under WRC ja, akkurat som Formel 2 og 3 er under Formel 1. Det er heftig med 282 hk fra en toliters sugemotor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 282 hk fra en toliters sugemotor! det må jo gå noe så instinihælvete bra!! å den polen så faktisk veldig bra ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2008 Det har vært snakk om at WRC skal ut ja. Det koster for mye. Men nå er jo snart S2000 like dyrt. Er jo snakk om at de skal kunne ha et turbo kit som skal kunne monteres på, da på så kort tid at det går på en service. Litt rare regler, men er vel for at det skal bli noe simplere og billigere. Men da er vi jo snart oppe på WRC nivå igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2008 --Dette er vel bare for å få inn en klasse til som kan være billigere for flere fabrikker ? Sånn jeg har skjønt det iallefall.. Er det ikke denne klassen som er IRC (International Rally Challenge/Championship) og som allerede er godt igang? Håper da virkelig ikke dagens WRC biler forsvinner! Heftig polo med en heftig prislapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2008 Det der må være den råeste poloen som finnes:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2008 Her fra Rally Larvik i september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...