Spørsmål: S4 fanger, andre skruer? + noen delenummer

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man må bytte skruene som holder fangeren når man skal ha på en S4 fanger? Prøvde å sette den på, men var akkurat som at skruene ikke var lange nok eller noe i den stilen. Gjelder A4 B5 mod. Da også selvfølgelig S4 B5 fanger også.. :)

Er det også noen som vet delenummer til dekslet til lyktespylerne? Eventuelt lyktespylerne også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jernene som stikker frem fra frontseksjonen som fangeren skal festes i, er ikke like på s4 og a4. De er litt høyere/større på s4. Jeg fikk triksa det til på min egen, men er vanskelig å forklare hvordan. Letteste om enn dyreste løsning er to sånne festebraketter/jern fra en s4. Mest riktig mht. høyde på fangeren mot resten av fronten også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig.. Noen som har peil på det delenummeret på disse også eller? De greier jo ikke så mye uten det de folka :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem skal da fint greie å finne det på etka da? Var ikke vanskelig å finne når jeg drev å drømte om en slik fanger på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dra å høre. Hva kan man kalle de to "stagene" som stikker ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her Magnus :)

Venstre "bumber bracket: 8D0807133A

Høyre: 8D0807134A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha boltene som fester fangeren også.

Er noen cm lengre på S-fangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne, noen som har dele nummeret til selve boltene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90350901

Takker.. Nå fant jeg den selv i etka også.. av en eller anna grunn fungerer ikke søk hos meg der ^^

Noen som vet om en 98mod s4 fanger, passer på sidefestene fra en 98 a4? henter nye slike braketter som skruene i mitten går gjennom i morgen, men vet ikke om jeg må ha nye plask passninger på siden også? Ser ikke noe eget nr for s4 på akkurat den delen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.