#1 Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som vet om man må bytte skruene som holder fangeren når man skal ha på en S4 fanger? Prøvde å sette den på, men var akkurat som at skruene ikke var lange nok eller noe i den stilen. Gjelder A4 B5 mod. Da også selvfølgelig S4 B5 fanger også.. Er det også noen som vet delenummer til dekslet til lyktespylerne? Eventuelt lyktespylerne også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 De jernene som stikker frem fra frontseksjonen som fangeren skal festes i, er ikke like på s4 og a4. De er litt høyere/større på s4. Jeg fikk triksa det til på min egen, men er vanskelig å forklare hvordan. Letteste om enn dyreste løsning er to sånne festebraketter/jern fra en s4. Mest riktig mht. høyde på fangeren mot resten av fronten også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2008 Riktig.. Noen som har peil på det delenummeret på disse også eller? De greier jo ikke så mye uten det de folka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Dem skal da fint greie å finne det på etka da? Var ikke vanskelig å finne når jeg drev å drømte om en slik fanger på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 Får dra å høre. Hva kan man kalle de to "stagene" som stikker ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2008 Her Magnus Venstre "bumber bracket: 8D0807133A Høyre: 8D0807134A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2008 Må ha boltene som fester fangeren også. Er noen cm lengre på S-fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2012 bumper denne, noen som har dele nummeret til selve boltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 90350901 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 90350901 Takker.. Nå fant jeg den selv i etka også.. av en eller anna grunn fungerer ikke søk hos meg der ^^ Noen som vet om en 98mod s4 fanger, passer på sidefestene fra en 98 a4? henter nye slike braketter som skruene i mitten går gjennom i morgen, men vet ikke om jeg må ha nye plask passninger på siden også? Ser ikke noe eget nr for s4 på akkurat den delen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...